fbpx
לוגו איזי טורס - טיולים לישראלים בעברית מניו יורק ובחוף המזרחי

טיול מאורגן מניו יורק לישראלים ודוברי עברית

3 ימים לאלף האיים, טורונטו ומפלי הניאגרה

טיול עוצר נשימה

מפלי הניאגרה, אלף האיים, טורונטו, ועוד הפתעות...

רכס הרי הקטסקיל

בוקר טוב. יוצאים לכיוון צפון מערב לעבר רכס הרי הקטסקיל. רכס ההרים נמצא דרומית מערבית לעיר אולבני וממערבה לו, נהר ההדסון. שטח הרכס משתרע על פני מעל 15,000 קמ"ר.

בהרים יותר משלושים פסגות מרהיבות בגובה של מעל קילומטר כל אחת. שישה נהרות ראשיים חוצים את רכס ההרים המשופע בצבע הירוק השולט.

יש המכנים את הרכס "רצועת הבורשט" ו"האלפיים היהודיים" בשל כמויות היהודים הרבות הפוקדות את אתרי הנופש ברכס.

עוצרים באלף האיים

נמשיך בנסיעה עד לאזור אלף האיים. אזור זה ממוקם בחלקו הדרומי של נהר הסנט לורנס והקצה הצפון מזרחי של אגם אונטריו. האזור שמשתרע לאורך של כ 80 ק״מ  כולל מעל 1800 איים , שחלקם ממוקמים  בצד האמריקאי וחלקם בצד הקנדי, ניתן למצוא איים קטנים  מאוד שגודלם לא מגיע לקוטר של  30 סמ״ר ועד איים גדולים שהקוטר שלהם כ 100 קמ״ר. נצא לשייט בן כשעה באזור קסום זה בין האיים, אנו נראה את שורת המיליונרים, טירת בולט, שורת המיליונרים, את הגשר הבינלאומי הקצר בעולם ועוד.

לאחר השייט נמשיך בנסיעה לאורך הגדה הצפונית של אגם אונטריו, נעצור לארוחת ערב. נמשיך לעצירת לילה בטורנוטו.

אחד משבעת פלאי עולם

הכינו מצלמות, כבו את הטלפונים רבותיי.... הגענו למפלי הניאגרה

יום שני
נתחיל את היום השני בארוחת הבוקר ולאחריה נתחיל בסיור בטורונטו, נבקר בבניין הפרלמנט,ברחבת העיריה ובית המשפט, נבקר באוניברסיטה, נצפה במגדל סי אן ונטייל בדאון טאון של העיר.

בצהרים נצא לנסיעה לאורך הגדה המערבית של אגם אונטריו עד לתעלת וולאנד. תעלת וולנד היא תעלה מלאכותית שנחפרה כדי לחבר בין אגם אונטריו לבין אגם ארי (Erie). עקב הבדלי הגובה בתעלה, נבנו לאורכה "לוקרים" המאפשרים להתאים את גובה האניה לגובה המים בכל חלק נתון של התעלה, דבר היוצר תחושה האוניה בלוקר עולה/יורדת.

מגיעים לקנדה

משם ניסע בדרך העוברת דרך כרמים ויקבים רבים ונוכל להתרשם מהאווירה הפסטורלית בה חיים כאן התושבים. נגיע לעיירה ניאגרה, הממוקמת  על האגם בנקודת החיבור של נהר הניאגרה ואגם אונטריו. בעיירה יוקצה זמן חופשי לטיול ברחובותיה של העיר להנות מהאווירה הפסטורלית והבתים היפים, להנות מהחנויות והגלריות, ואם מזג האוויר יאפשר זאת נערוך פיקניק נחמד על שפת האגם.

לאחר מכן ניסע לאורך נהר הניאגרה לכוון המפלים. נעצור לתצפית בשעון הפרחים ותחנת הכח, נעבור דרך בית הגנים הבוטנים עד שנגיע אל מפלי הניאגרה – אחד משבעת פלאי עולם.

אחד משבעת פלאי עולם

הכינו מצלמות, כבו את הטלפונים רבותיי.... הגענו למפלי הניאגרה

לא בכל יום רואים את אחד משבעת פלאי עולם. נוף עוצר נשימה מרהיב ביופיו של מפלי הניאגרה השוצפים והקוצפים 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה. 

אנו נצפה במפלים מהצד קנדית, נוכל לראות את המפלים הקנדים ( מפלי הפרסה), המפלים האמריקאים, מפל הינומת הכלה, ואי העז. בסיום התצפית נרד אל הנהר לשייט מקסים אל ערפילי המים שהמפלים יוצרים, הכינו מעילים.

  • שייט בתחתית המפל! (בעונת הקיץ)

השייט יאפשר לחברי הקבוצה לחוות מקרוב את עוצמת מפלי הניאגרה, להביט במאות אלפי ליטר של מים נופלים מגובה של מעל 50 מטר, ניתכים על פני האגם שבו נשוט

מוזיאון הזכוכית בקורנינג

בחורף, כאשר אין שייט במפלי הניאגרה והקיפאון המרהיב שולט בכל, אנו נעצור במפלים כדי לצפות בנוף ולצלם. אך מכיוון שלעיתים המעלות עשויות לרדת מתחת ל 20- מעלות צלסיוס, הכנו עבורכם חלופה לשייט במפלים. מוזיאון הזכוכית בקורנינג. 

המוזיאון מוקדש לאמנות, ההיסטוריה והמדע של הזכוכית. מעל 45,000 מיצגי אמנות מזכוכית חלקם בני יותר מ-3500 שנים.

במוזיאון ישנם מיצגים חיים של ניפוח זכוכית ואמנות בזכוכית לעיני קהל המבקרים.

במוזיאון מיצג מדהים בן 15 דקות כיצד ניתן להשתמש בזכוכית בכדי להעביר כמויות מידע דיגיטלי במהירות מטורפת.

במיצג נוסף בן 15 דקות יודגם כיצד זכוכיות נשברות, כיצד מחזקים (זכוכית מחוסמת) או מחלישים זכוכית. 

 

לאחר השייט נגיע למלון. לאחר ארוחת הערב יינתן זמן חופשי לבילוי באזור המפלים, תוכלו להנות מתצפית מרהיבה על המפלים המוארים בשלל צבעים, לטייל ברחוב קליפטון היל על  שלל האטרקציות שבו,  ומי שאוהב יוכל להנות גם מהקזינו.

 

בדרך לניו יורק עוצרים בסקאנליטס

יום שלישי

לאחר ארוחת הבוקר, נעבור חזרה  לארצות הברית, ונראה תצפית מהצד האמריקאי. נכנס לאי העז ונבקר בנקודת טרפין ובאי לונה. לאחר הסיור ניסע לאאוטלט, למסע קניות קצר ומשם ניסע חזרה לניו יורק.

ייחודי לאיזי טורס!

בהמשך היום נעצור בסקאנליטס, ניו יורק. עיירה ציורית יפהפיה השוכנת בקצהו של אגם הסקאנליטס. העיירה הוקמה בשנת 1843 ומבוססת על תעשייה חקלאית. העיירה משתרעת על פני 126 קמ"ר שתשעים אחוז מתוכם הינם אדמות של ירוק עד. במקום ישנה טיילת על שפת האגם ונופים קסומים, ספסלים ומדשאות להנאת התיירים.

דרך אזור אגמי האצבעות  עד לנקודת הסיום בניו יורק אליה נגיע בערב

מחיר לאדם

בחדר זוגי

$580

פרטים נוספים

המחיר כולל: הסעה והדרכה, שייט במפלים או לחילופין כניסה למוזיאון הזכוכית בעונת החורף, כניסה לכל האתרים, ארוחת ערב במפלים ושתי ארוחות בוקר (במפלים ובפנסילבניה) קונטיננטלית של המלון עם תוספות שלנו לשומרי הכשרות, לינה בבית המלון.

לפרטים והרשמה

צילום דרכון - לא חובה!
תאריך יציאה

03-977-8961

גם בוואטסאפ: 1-917-613-7889+
יוסי אלוני
joaloni@gmail.com

אודות איזי טורס

בהנהלת יוסי אלוני. טיולים בלתי נשכחים ברחבי ארה"ב. בואו להכיר את המקומות הקסומים ביותר במזרח ארצות הברית. טיולי יום וטיולים מאורגנים לישראלים דוברי עברית. באווירה כיפית ועם צוות שרק רוצה שתמשיכו לטיול הבא שלכם!

© כל הזכויות שמורות לאיזי טורס – טיולים במזרח ומערב ארצות הברית.

03-977-8961

גם בוואטסאפ: 1-917-613-7889+
יוסי אלוני
joaloni@gmail.com

אודות איזי טורס

בהנהלת יוסי אלוני. טיולים בלתי נשכחים ברחבי ארה"ב. בואו להכיר את המקומות הקסומים ביותר במזרח ארצות הברית. טיולי יום וטיולים מאורגנים לישראלים דוברי עברית. באווירה כיפית ועם צוות שרק רוצה שתמשיכו לטיול הבא שלכם!

© כל הזכויות שמורות לאיזי טורס – טיולים במזרח ומערב ארצות הברית.