fbpx
לוגו איזי טורס - טיולים לישראלים בעברית מניו יורק ובחוף המזרחי

טיול מניו יורק למפלי הניאגרה – מבצעי חורף

טיול מניו יורק למפלי הניאגרה – מבצעי חורף

אחד מאתרי החובה לכל מטייל בארה"ב – מפלי הניאגרה. המפלים גועשים, שוצפים וזורמים במשך כל ימות השנה. אמנם בקיץ אפשר להסתובב ליד המפלים ביום ובלילה כאשר חולצה דקיקה מכסה את גופכם. אך בעונת החורף, כאשר גל הקור החורפי פוקד את צפון אמריקה, זה בלתי אפשרי. לא סתם אומרים מביני עניין כי טיול מניו יורק למפלי הניאגרה בקיץ שונה מאשר בחורף. טוב, תלוי באיזו עונה בחורף.

טיול מניו יורק למפלי הניאגרה בחורף? כן!

כמי שמתגורר בעיר בופאלו כבר כמעט עשור (הכותב: עמיר כהן). לישראלים מהשורה שיגיעו לעיר בשיא החורף המעלות עשויות להגיע ל 20- מעלות צלסיוס. יש חורפים שהטמפרטורות צנחו אף מתחת ל 30- מעלות צלסיוס. אם תאמרו, למה לצאת לטיול מניו יורק למפלי הניאגרה בחורף? התשובה תיהיה שמפלי הניאגרה נראים לא פחות טוב בחורף מאשר בקיץ. הכפור השולט משנה את מראה המפל מים למפל קמח לבן הנופל מראש הצוק ע"ג האבנים הנמצאות בתחתיתו. זה הזמן לרכוש מעיל מכף רגל ועד ראש ולצאת לאחד הטיולים הכי מדהימים שיש.

טיול מניו יורק למפלי הניאגרה בעברית
טיול מניו יורק למפלי הניאגרה בחורף

האם המפלים קופאים?

כמעט ולא.זה תלוי בחורף. בחורף 2013-2014 הטמפרטורות באיזור עמדו על מתחת ל 15- במשך ארבעה חודשים רצופים. אף לא יום אחד היה מעל האפס או קרוב לזה. גם בחורף זה קפאו השכבות עליונות של המפל אך זרם המים המשיך לקלוח מבינות לסלעי הקרח הענקיים. אחת למאה שנה גם יכול להיות חורף שיקפיא לגמרי את המפלים או חלקם, אך זה נדיר ביותר.

מפלי הניאגרה בחורף טיול מאורגן
מעטה קרח על גבי מפלי הניאגרה

למה שווה לטייל למפלי הניאגרה בחורף? יש מבצעים!

אז עזבו את זה שהנוף עוצר נשימה יותר מבקיץ, ועזבו את זה שצריך מעיל וכמה שכבות… יש מבצעים לוהטים מכיוון שבימות החורף יש פחות מטיילים. שווה! נכון שלא נכנסים לספינת "עלמת הערפל" המשייטת לה בימות הקיץ מתחת למפלים. אבל לא חסרות אטרקציות תחת חימום מותאם לחורף הזה.

טיול מאורגן מניו יורק למפלי הניאגרה
טיול מאורגן מניו יורק למפלי הניאגרה בחורף

להתעורר בבוקר במלון ולהשקיף על נטיפי קרח ענקיים. לשתות קפה חם ולאכול ארוחת בוקר במלון הממוזג, זו חוויה שאין שני לה. בנוסף, כדי לפצות את לקוחותינו על השייט ב"עלמת הערפל" נקח אתכם למוזיאון הזכוכית בקורנינג. (לחצו כאן למידע נוסף). צפו בערוץ היוטיוב של איזי טורס.

רוצים לבוא איתנו? פרטים וסיכום.

טיול מאורגן בעברית למפלי הניאגרה, וושינגטון, רוד איילנד, פנסילבניה וארץ האמיש, פילדלפיה ועוד..

צוות המדריכים שלנו יוסי ומנדי יעשו הכל כדי לתת לכם את החוויה הכי כיפית. אנו נסביר לכם במאור פנים על כל מקום ואתר. ניתן לכם יחס אישי וארוחות כשרות למהדרין (למקפידים). אנו מכירים את הצרכים של קהל הלקוחות הישראלי ופועלים במשך שנים להנעים את זמנם בטיולים בחוף המערבי והמזרחי. בין אם אתם זוג שמצטרף לקבוצה של ישראלים נוספת שמטיילת למפלי הניאגרה, לוושינגטון, לפנסילבניה. ובין אם אתם רוצים להכיר את המדבריות ואת האטרקציות בחוף המערבי של ארה"ב. אם אתם קבוצה של שישה אנשים ומעלה ניתן לצאת לטיול מותאם אישית.

בכתבות הבאות נסקור עוד מקומות ופניני תיירות שאסור לוותר עליהן. מתכננים טיול מאורגן מניו יורק? צרו איתנו קשר. אנו מבטיחים שישתלם לכם. טיול מאורגן למפלי הניאגרה מניו יורק עם איזי טורס – חוויה אמריקאית וישראלית כאחת. טיול מאורגן בעברית לוושינגטון הבירה עם איזי טורס – חוויה בלתי נשכחת.